Obklíčení
Každý zaklínač považuje za svou čest to, že může hrdě nosit svůj náhrdelník na hrudi. Náhrdelník i udává příslušnost k jeho zaklínačské škole. Pokud o něj tedy přijde nemá právo se nazývat zaklínačem a je ponížen ve svém okolí. Protože je momentálně ve světě málo příšer dochází mezi zaklínači k velké konkurenci. Ti se proto snaží vzájemně ponižovat a srážet. Jako prostředek k tomu slouží právě náhrdelník… Bez náhrdelníku není přeci zaklínače.
V lese se připraví základny (roztahá páska) na místa přibližně stejně od sebe. Každý tým má svoji základnu a vlajku. Na každé základně je jeden vedoucí, který zapisuje body. Hra se hraje na ocáskovém principu za pomoci šerp. Hráči si zastrčí šerpu u zad za kalhoty, tak aby visela alespoň ke kolenům. Pokud je šerpa moc dlouhá, hráč si ji přehne. Šerpa se za kalhoty zastrkává volně, aby ji bylo možné vytrhnout. Neprotahuje se za trenky! Pokud má hráč ocásek, je naživu. Pokud hráči někdo ocásek vytrhne, musí s šerpou v ruce dojít k vlastní základně, kde se oživí a šerpu si zase zastrčí. Hráč, který je naživu, může zabíjet ostatní hráče. Hra je nekontaktní, nejedná se rugby. Hráč, který je naživu, může krást cizí vlajky. Pokud hráč doběhne do cizí základny, může vzít vlajku a do 5 vteřin vyběhnout z oné základny. Dokud je naživu, může nosit vlajku, pokud je zabit, vlajku položí na zem. Vlajku nelze ukrást živému člověku. Pokud chce hráč vzít vlajku hráči, který ji nosí, musí mu vytrhnout šerpu. Pokud hráč přinese cizí vlajku do svojí základny, a má vlastní vlajku v základně, pak za ukradení vlajky dostává jeho tým bod. Po zapsání bodu vedoucím vlajku odnese na základnu, do které vlajka patří. V průběhu toho nese vlajku nad hlavou a nemůže být zabit. Poté co vlajku vrátí, odejde z dohledu od báze a až poté může být zabit (při přinesení není možné vlajku okamžitě znovu ukrást). Pokud při přinesení vlajky hráčem do vlastní základny není jeho vlastní vlajka v základně, tak zůstává v hracím poli s cizí vlajkou (může být zabit a vlajka sebrána), dokud není jeho vlajka přinesena do jeho základny (buď hráčem z vlastního týmu, který vlajku ukořistil zpět, nebo hráčem cizího týmu, který za vlajku získal bod).
Není povoleno si vlajky schovávat. Vlajka je buď ve svojí základně nebo ukradena v hracím poli, odnášena do jiné základny. Pokud bude zjištěno, že si dva týmy vzájemně schovávají vlajky, budou oba týmy penalizovány. Po lese se také pohybují vedoucí, kteří mají neomezeně životů a mohou také zabíjet a krást vlajky
Vyhrává tým, který má nejvyšší počet úspěšného donesení cizích vlajek do své báze.
Koeficient brutálnosti | 10 |
---|---|
Koeficient běhavosti | 80 |
Fyzická náročnost | 100 |
Psychická náročnost | 5 |
Koeficient vnitrotýmové spolupráce | 80 |
Koeficient mezitýmové spolupráce | 5 |
Pravděpodobnost namočení oblečení | 0 |
Pravděpodobnost poškození oblečení | 15 |