Rychlomalíř v krabičce
Pro Vaše nové učně je třeba vytvořit bestiář. Vaším úkolem je najít maximální počet bestií a ty vyfotit do bestiáře.
Vedoucí se pohybují po okolí Duncanu a představují různá stvoření (během hry každý vedoucí může přestavovat několik různých druhů). Úkolem každého týmu je vyfotit co nejvíce stvoření. Na každé fotce při tom musí být stvoření a alespoň jeden člen týmu, stvoření i členové týmu musí být zřetelně rozeznatelní a fotka by měla být co nejumělečtější.
Je povoleno vyfotit jedno stvoření vícekrát, ale do finálního hodnocení se bude počítat pouze jedna z takových fotek (tým si musí zvolit – pokud tak neučiní, vybírá se automaticky první fotka, kterou si vedoucí zobrazí).
Cílem týmů je odevzdat co nejvíce „platných" fotek. Platná fotka má následující vlastnosti:
Pokud je na fotce více stvoření, tým jasně uvede, ke kterému z nich se fotka započítává (nelze počítat jednu fotku ke dvěma stvořením). Pokud je na fotce více členů týmu, tým jasně uvede, ke kterému z nich se fotka započítává (nelze počítat jednu fotku ke dvěma členům týmu). Zvolené stvoření nebylo zvoleno na žádné jiné fotce od stejného týmu. Všichni členové týmu se musí na fotkách rovnoměrně střídat (není přípustné, aby se k jednomu členovi týmu započítalo pět fotek a k jinému jen fotky tři). Z předchozích pravidel vyplývá, že je nutné, aby se na fotkách členové týmu objevovali stejně často a aby tým nefotil několikrát stejné stvoření (pokud si tedy nechce vybírat tu nejhezčí fotku). Je nutné poznamenat, že různá stvoření se chovají různě - některá ráda běhají, některá se skrývají, některá se nechají vyfotit, jiná se budou neustále skrývat.
Do výsledného hodnocení se promítá počet platných fotek a umělecký dojem.
Koeficient brutálnosti | 5 (při střetu s medvědem) |
---|---|
Koeficient běhavosti | |
Fyzická náročnost | 20 (při střetu s vlkem) |
Psychická náročnost | 20 (při střetu s kočkou) |
Koeficient vnitrotýmové spolupráce | 100 (při střetu se zmijí) |
Koeficient mezitýmové spolupráce | 0 |
Koeficient kreativity | 87 |
Pravděpodobnost namočení oblečení | 10 (bude-li pršet) |
Pravděpodobnost poškození oblečení | 3,33333 (při střetu s gryfem) |
Pravděpodobnost zábavnosti | 98 |