Náprava Marigoldova průšvihu
Pero je mocnější meče a štětec je mocnější… taky meče? Udatného zaklínače nesmí rozházet ani to, když ho Marigold přihlásí do umělecké soutěže, protože už zase propil všechny jejich peníze. Že prý je škola k ničemu? Sem tedy se schopnostmi nabytými v hodinách výtvarné výchovy!
Hra je obrazovou alternativou tiché pošty. Účastníci se rozmístí na předem určená stanoviště a utvoří tak hada, po kterém se bude posílat „zpráva“. Na každém stanovišti bude přítomen jeden člověk z každého týmu. Zpráva se přenáší tak, že účastník doběhne na stanoviště před sebou, zapamatuje si obrázek, vrátí se na svoje stanoviště a co nejpřesněji jej překreslí na svůj papír. Účastník ze stanoviště za ním k němu doběhne, zapamatuje si překreslený obrázek a opět ho na svém stanovišti překreslí. Takto se postupuje až k poslednímu stanovišti. Hra je obrazová, což znamená, že se účastníci mohou dívat všude okolo, jak je libo, ale nesmí u toho mluvit. Běhat se smí pouze o jedno stanoviště dopředu, tedy je zakázáno „doběhnout se podívat až na začátek, co že se to ten přede mnou snaží nakreslit“ a obdobně „doběhnout dozadu zkontrolovat, že ten za mnou nakreslil to, co měl“.
Platí přísný zákaz mít s sebou na hře telefon!
Obrázků je celkem {několik} a každý je v rohu označený číslem. Číslo je důležité, protože při konečném hodnocení jednoznačně určuje, co vlastně mělo na obrázku být. Obrázky bez čísla nebudou hodnoceny.
Tým odevzdává pouze obrázky nakreslené na posledním stanovišti. Hodnotí se podobnost předlohy a odevzdaného obrázku. V případě remízy dostává více bodů tým s rychlejším časem odevzdání.
Koeficient brutálnosti | 1 |
---|---|
Koeficient běhavosti | 15 |
Fyzická náročnost | 10 |
Psychická náročnost | 70 |
Koeficient vnitrotýmové spolupráce | 95 |
Koeficient mezitýmové spolupráce | 0 |
Pravděpodobnost namočení oblečení | 1 |
Pravděpodobnost poškození oblečení | 1 |